Інформація
споживачам про перерахунки щодо неякісного надання послуг з утримання будинків та прибудинковиї територій
Проведення перерахунку споживачам у разі ненадання або надання не в повному обсязі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій виконується згідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві» від 09.03.2011 року №307 та вимог «Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, не наданні або наданні не в повному обсязі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 №970.
Відповідно до пункту 11 зазначеного Порядку у разі надходження актів-претензій від споживачів за встановленою формою та прийняття виконавцем рішення про їх задоволення перерахунок проводиться протягом наступного місяця з дати отримання виконавцем акта-претензії.
Перерахунок за актом-претензією проводиться для усіх споживачів будинку, яким не були надані послуги.